It can kill me..

Torsdag , hörrni !!

Snart helg igen , lovely !

Vaknade super tidigt idag pga sopbilen.. fy va dom ska låta ..  hatar torsdagsmornar, förr va de onsdagar.. Well dagen började inte bra och det har fortsatt så haha klumbiga jag alltså.

Jag glömde berätta att igår så cyklade jag till stan för jag behövde mjölk.. påvägen hem cyklade jag väldigt fort för jag frös så tog som vanligt samma väg som jag alltid tar, genom mini skogen.. marken är ju full med löv där så man inte kan se gropar eller grenar som ligger på marken, så jag cyklade rakt på en sån där grop och där med fastnade en gren på cykel hjulet och den ba flög, hade inte jag varit snabb o rört huvudet åt sidan så hade jag fått grenen i fejjan.. tur det iaf. Idag så händer en annan grej...

Skulle ut o hämta in en boll stod o slog mot altandörren.. eftersom de blåser så mycket, jaa knäpp som jag är så gick jag på gräset och det är ju lite blött .. när jag kommer in så ringer telefonen och jag hade glömt den på övervåningen.. tar inte av mig skorna och springer upp för trappen, hann bara springa 3 trappor när jag halkar med ena foten så jag ramlar på trappen hahah fyfarao va ont !!! Jag kommer definitivt få blåmärken på rumpan, höften och armen.. hann ändå inte svara i telefon..o jag som försökte skynda mig.. Och fram tills nu så har jag hunnit gråta till 2 underbara musikvideon ? hur lyckas jag egentligen ?

That my morning... hoppas ba inget händer på träningen ikväll haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0