I want to feel better, always

Sitter o dricker milkshake, den godaste jag vet är att blanda banan med morot sen ha i lite choklad + lite socker!, the perfekt shake !färgen blir typ rosa, skitgott !

Iaf så sitter jag o väntar på A, men den lilla pojken verkar inte skynda sig. Jag ska iväg o jobba om en stund men shit va snurrig jag känner mig.. jag vet varför jag mår såhär. Imorn ska jag nämligen lämna blodprov o allt de där och jag blir alltid "rädd",nervös o tänker på allt möjligt. Jag tror alltid att jag ska få ett dåligt svar. Jag vet att jag inbillar mig värsta grejerna men hey det går inte o undvika och just att jag inbillar mig olika sjukdomar/svar så gör det att jag typ känner att jag mår dåligt nu.
Men ska försöka tänka på annat nu en stund iaf.

Jag var iaf duktig idag och tog mig en promenad och imorn ska jag försöka cykla på vår motionscykel innan eller efter besöket på lasarettet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0