I want some answers

Jisses va El Fantasma de Elena är grym !!

Jag och bror satt o kolla på den tidigare idag och vi ska ju självklart se mer sen :P

Men just nu håller han på o tränar.. ni vet han spelar Güira (gurka) han börjar bli skit duktig men han har också fått en as bra förebild i just spelandet, denna person ger honom "power" för att bli bättre hihi Självklart stöjder jag min bror oerhört mycket och som jag sagt tidigare, jag har "öra" för att höra när man gör fel eller kommer in fel så på det viset hjälper jag min bror :)

Ja så under tiden har jag gjort ris.. pappa älskar hur jag gör riset, fattar inte varför? men jag råkar alltid göra liiite för mycket ris haha minns bara i somras när vi skulle grilla med gruppen och jag gjorde riset, alla åt som galningar o jag puscha i dom massa ris för som sagt de blev lite för mycket ..Älskar minnen. ♥

Ska väl kolla va mer jag gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0