Feliz, happy, glad

Jag log o sov och ett enda telefonsamtal kan få en så glad att man blir så himla pigg.

Jag är så fruktansvärt glad just nu att jag inte kan beskriva det !
Jag är så glad över mitt liv just nu, Tack Gud för att jag börjar få ordning på mitt liv, mi segunda oportunidad.

Telefonsamtalet kom från kicks, jag vet ni vilken dag jag börjar jobba men inte ba det.. utan blev ändrade planer. Jag skulle ju börja jobba vissa helger i november eftersom jag ska ut o resa sen men det har dom ändrat. Ska nu börja jobba på träff punkt (i den nya butiken som öppnar) på fast tjänst !!! inte förflyttas mellan kompassen o träffpunkt som dom sa tidigare. GRYMT kul att börja från botten i butiken hihi..

Jaa är mer än glad just nu + min resa.. det går inte o ha det bättre !


Kommentarer
Postat av: marina

shit du e lyckligtlottad! grattis<3

2010-10-21 @ 13:22:46
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0