Det du inte visste om, finns

Oj jag hade massa stavfel på förra inlägget haha.. kan nog bero på att jag var hyperglad o skakig , hoppas ni fattade ändå haha

Till lunch blev det Chaomin, gudomligt gott. För er som inte vet vad det är, så är det salvadoransk maträtt, nudlar med grönsaker + kyckling som kryddas med lite salvadoransk krydda. Om ni vill kunna äta detta nån gång fråga efter recept så kan jag ge er den :)


Nu är jag hemma själv, och ska snart dricka kaffe. Tidigare satt jag o min pappa här vid datorn och kikade in den nya gallerian i E.S. Plaza mundo, som just nu är den största gallerian i El Salvador.
El Salvador är det minsta landet i latinamerika men är det land som har latinamerikas störta gallerior. Finns ett antal styckna o dom är riktigt stora, jag skojar inte !

Plaza Mundo, Soyapango


Avslutar med en bild från idag ! ( Jag ska lägga upp bilder på hur jag har sminkat mig dom senaste dagarna/veckor, har liksom glömt gjort de )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0