blue in black

Va härligt det känns ibland, när man har varit duktig och gjort massa bra grejer här hemma.

Nu har vi precis avslutat 2 kapitel på El Fantasma de Elena och sitter nu här med min bror och min morbror + kusin. Mamma ska ut o käka hehe...

Nu ska jag ba slappa o laga mat.!

Förresten. Vet ni att det finns en sida som inte är, eniro eller hitta som har personupplysningar ?

Alltså jag vill inte synas på sånt och om ni söker på mig på dessa sidor kommer inte jag fram men just på den här andra, så finns jag med, födelsedatum finns med och även om man är singel/gift, vart man bor och adress samt även telefonnr för vissa :S, jag vill ta bort det !!! men har sökt överallt på denna sida men det går typ inte ???

i think it's a bit scary..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0