Aoutch

Aj aj aj. Har nu, efter att spenderat flera timmar hos läkare och sjuksköterskor, jätteont i armen och jag är supertrött.
Test efter test, samma arm, varför samma arm? joo för mina blodkärl eller va det heter är synligast där så där har man haft en kanyl in o ut för läkaren hela tiden glömde/ ville göra yttligare ett test men nu är det klart o jag har inge fel !
Glad som tusan men lite nervös vart jag dock när han hela tiden ville ha nya o jag fick springa mellan hans rum o labbet. Nu ska jag försöka äta lite mat o vila för har sovit ca 3 timmar inatt. Har nå muskelvärk som gör att jag inte kan andas ordentligt men det ska gå över säger doktorn. Bara lite massage och antiflammatoriska tabletter så ska jag va fit till helgen, hoppas jag.

Gracias Diosito por ayudarme y porque aun sigo sana y espero seguir asi.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0