Antencíon !

Oh va glad jag är ! Jag pratade nyss med min nya "chef". Henne har jag aldrig träffat, det är så att hon som är "chefen " gick på mammaledighet så snackade nyss med kvinnan som ska ta över hennes plats. Vi ska nämligen ha en "lära känna-varandra -dag" Typ fika o snackis. hihi mysigt eftersom man kommer lära känna alla man ska jobba med innan man börjar jobbet, vi är inte många så det kommer bli grymt :P

Känner att jag kommer megatrivas arbeta med dom och i butiken. Vi ska ju börja från scratch om man säger så. Första veckan som är om cirkus 2 ½ veckor kommer vi ta upp alla varor, ställa upp hyllorna o styla butiken så kommer bli måååånga timmar, det kommer va roligt/jobbigt. Men guu va jag längtar !

Och sen efter allt det SEMESTER :D How awsome isn't that !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0