A thought

Ni vet hur mycket jag älskar kriminalserier, speciellt CSI och Criminal Minds samt även Cold Case & Law and Order..

Vet ni , om jag inte hade följt min dröm att bli något inom skönhet hade jag lätt valt min andra hobby , alltså kriminalare! Lätt att jag hade passat in och arbetat som det, verkligen I LOVE IT !

Men nu var det så att min passion, min kärlek och största dröm var att bli utbildad inom skönhet och jag vet att jag kan bli något stort.. kanske inte i Sverige men vem vet min dröm kanske finns här ? Jag ska iaf ge det ett tag till innan jag ger mig ut i världen för att söka upp det rätta.. trots allt har jag bara varit "utbildad" 1 år ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0