2010-10-13

Helo people !

Hörrni jag sovit skönt inatt, i princip hela veckan har jag sovit bra. !!

Nu sitter jag här o ba vill mysa ner mig för det är kallt här hos oss ..konstigt nog..

Ja finns inte så mycket att berätta så jag vill att ni kikar in denna video.

Minns ni förra året på Let's Dance, då Mattias dansade bachata ? Weell för mig va det ingen bra bachata, detta är en bra bachata. Låt mig presentera Bailando Por Un Sueño, El Salvador. Programmet är inte alls lik våran Lets' Dance utan i El Salvador så parar dom ihop en kändis med en vanlig människa vars har en dröm, tex att bygga en bro på ett ställe där folk har riktigt svårt o passera mm.. och sedan har dom en känd danslärare som lär dom alla steg  och varje söndag dansar dom för att vinna, vinna den där drömmen.


Så spana in videon på Kahory (kändis) och Mauricio (the dreamer) men tyvärr måste ni kopiera länken här nere för att se den på youtube.. det går inte o bädda in.. Hoppas ni gör det, det är värt det !


http://www.youtube.com/watch?v=jicyYOUGXXE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0