2010-10-06

God morgon!

Jag har lite svårt att tro att de e 2 månader kvar till december? det har gått så fort..

Förra året vid detta datum gick jag redan runt med min vinter jacka men i år har jag inte tagit fram den än.. jag har min skinnjacka o en lite tjockare tröja under och sen är det bra.. fast lika bra det så slipper man den riktiga kylan ett tag. hehe men kan ni fatta att när som helst så kommer också den första snön?

Jaja idag händer inte så mycket bara lite jobb sent på eftermiddagen sen slappa.

O vet ni? Igår tränade jag o marina in en ny koreografi dock bara början men de movet som vi ska ha med e lite "svår" för mig pga mitt knä, ni tror väl inte jag fick typ träninsvärk ? joo haha känns lite konstigt o ha träningsvärk på vänsterben o lår men inte på höger haha..måste nog ta tag den där träningen för att förstärka mitt knä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0