tell me, wish me

Tisdag hörrni !!

One week closer yesbox vi har 3 veckor kvar. Och dom kommer gå riktigt fort !!!
Vi ska liksom ta vår första dos på söndag och sen hoppar vi över en vecka, sen får vi andra dosen sen åker vi :D

Jag kan knappt tro det. känns så overkligt att jag ÄNTLIGEN ska få åka !

Men åter till nu.. jag o papi har fixat mitt rum, bytt säng osv.. ni vet ju att jag har haft jätteont i ryggen pga sängen men nu bytte vi den mot en annan vi hade hemma eftersom jag ville att gårdagens massage ska funka. kommer kännas ganska konstigt o sova i en liten säng haha men jag klarar nog mig.

Nu är det dags för mig att börja fixa smutskläderna för här ska det tvättas minsann..


Min nya piercing.. nästa måste bli en industrial fast på andra örat !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0