Tears

Förra inlägget blev lite känslosam men det är ju därför man har blogg, för att skriva av sig.. dock har jag en personlig dagbok också !

Vi var o fick vår vaccin idag så känner mig lite konstig i kroppen..skulle ha träffat min kusin men det får bli imorn efter besök på jobbet. :)

Stackars Andrés började gråta när han fick sprutan och fick rejält ont haha barn ska alltid överdriva.. man känner ju knappt sticket ju haha men nu efterhand så känner jag att de ömmar lite i armen...

Och svar till Kiddy : Yesbox P.C finns i Madrid, Barcelona och i Valencia :)
Jo man kan väl ta med men hur välbevarad bli maten ? och smakar det gott efter ca 19 timmars flyg? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0