Tea

Jag har nästan blivit lite beroende av té, jag dricker det oftare än kaffe nu !! idag har jag inte ens druckit kaffe och jag känner mig inte alls trött som förr när jag inte drack kaffe!

Iaf så har jag haft en bra dag. träffa en vän , blev som vanligt massa snack och skratt o så gjorde hon mig vacker :P

Nu är jag ledig tills tisdag sen börjar jobbet på Kicks i Örebro !

O till Kiddy som kommenterade: Jag hoppas verkligen P.C är godare än K.F.C Och nästa gång du besöker Barcelona så kommer P.C finnas där ;) Haha si me cabe en la maleta te traigo :D

Kommentarer
Postat av: kiDDy

Beto sa till mig att PC finns i madrid kommer jag ihåg :). Ska till peru nu i dec och där finns det KFC, så kommer nog käka det där också :). Hehe, har för mig att alejanndro eller nån berätta om nån som tog med PC till sverige (; cuidate bicha

2010-11-11 @ 15:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0