Onsdag kväll!!

Oj oj oj jag är helt slut i kroppen.. började jobbet kl 8.00 o slutade liksom 21.00.. tuff dag.. bara en enda fika som var vid lunchtid.

Det tar verkligen på kroppen men nu är allt fixat så kommer komma mer rutin nu vilket jag skriker Hallelulja till !!!  Vi hade ju smygöppning för VIP gäster och allt gick galant, imorn jobbar jag stängning så kommer bli kul att äntligen få lite mer rutin dock har vi ju inte riktigt fått våra fasta scheman men vet iaf hur kommande dagarna ser ut :)

Och något som hållt mig på glad/positiv och under stämning är en dunder lycka nyhet men säger inget än för vet inte hur pass mycket jag kan säga.

Men förresten så passar jag på att göra lite reklam för min butik. Imorn är öppningsdagen så passa på att kika in på Kicks i Galleria Vågen, vi har nämligen 20 % rabatt på allt i butiken samt är du club medlem så finns det fin fina erbjudande också !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0