New week

Nya veckan har börjat och jag känner redan nu hur fort den kommer försvinna.
Innan jag börjar skriva med annat så måste jag rätta till mig lite. Pone a Francella är inte från El Salvador men det är riktig salvadoreño komedi, Jag hade inte märkt hur jag hade skrivit. Men det jag menade var att vi (dom flesta) salvadoraner har den humorn men själva serien är från Argentina :)

Nu så. Idag var jag varit o fixat mina naglar, jag ville verkligen ha franskt men tyvärr så kunde hon som fixade dom inte göra det, så det blev bara naturligt med nån dekoration på nån nagel. Det kanske var bäst så eftersom jag inte vet hur länge det kommer sitta eller om det håller.. men jag tror det kunde ha blivit bättre för jag märkte efteråt att en nagel inte var uppbyggd på rätt sätt.. ni vet blev lite "gropar".
 Jag som också är utbildad är väldigt petig på hur mina naglar ser ut och det gäller inte bara när jag gör på mig själv utan när jag gör på andra.

Men nu sitter det där haha inget jag kan göra åt det !!

Sedan har jag även gjort en annan grej, nämligen piercat örat.. det svider lite o är lite rött men det försvinner nog tills ikväll. Det blev ingen industrial än men det kommer nog också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0