Nedräkningen har börjat

Nu så gummor o gubbar, har nedräkningen börjat !! Diggar som fan att de endast är 29 days left. Jag blir på så härligt humör efter att ha snackat med en viss person, Du får mig o längta efter min semester mest. Wild stuff haha

Idag är det verkligen vinter ute så ska klä på mig ordentligt, ska nu ta mig till jobbet utan frukost i magen, Why?
Har nämligen legat vaken sen 4 på morgonen med kramper i magen, igår kväll tog jag en chokladbit..ångrar det men jag brukar kunna ta en bit då o då utan att få magkramper. Så är lite känslig i magen. Har bara druckit te o får väl äta efter runt kl 13, då magen har lugnat ner sig.

Nu drar jag till jobbet.

Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0