Memories

Jag höll på kolla igenom bilder från tiden som varit. Sedan jag fick min andra chans av Gud så kan jag inte vara stoltare, gladare och tacksamare över allt jag har i livet. För varje dag som går får jag fler minnen, fler vänner att tacka för. Allt har förändrats i mitt liv, jag trodde aldrig jag skulle förändras som person. Jag prioriterar mig mer nu än förut jag gör det jag vill göra för jag vet att livet inte är för alltid. Nån dag tar det slut och ingen vet när.. Jag sitter med en knut i halsen ögonen fulla av tårar, det är glädjetårar, tårar som jag inte skäms för, tårar som jag vill att alla ska se !
Denna "andra liv" som jag lever nu, lever jag med glädje eftersom jag alltid har tanken att jag kan bli sjuk igen, vilket jag hoppas inte blir. Jag har blivit mer känslig men tycker det är bra. Jag vågar visa mina känslor vare sig det är bra eller dåligt.

Mina sista bilder från innan jag blev sjuk o då jag var sjuk är från min bal och nyår. tårarna rinner nu, jag känner inte igen mig. Därför valde jag att förändras utseendemässigt och som person.
Jag njuter av mitt nuvarande liv.

El Pasado.



Y Lo Presente
En bild av glädje, av sommaren...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0