La fiesta

Någon som kikat in dom nya plaggen på H&M (Lavin for H&M )

Grymt snygga plagg men shit va dyra. inget jag skulle köpa .. men det fanns verkligen snygga dresses !

Läppstifterna verkar ju grymma så om dom kommer ut i butik ska jag verkligen kika in dom.. kanske blir det någon färg som får följa med mig hem, om dom kommer ut i butik alltså.

Jag verkar ha turen på min sida nu förtiden och hoppas den fortsätter så !!

Någon timme till sen drar jag till jobbet o fixar inför tjejkvällen :)


Fotot ger färgen ingen rättvisa, det ser ut o va mer vinröd än lila..


Kommentarer
Postat av: Cissi

så fina naglar! :)

2010-11-04 @ 14:12:58
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0