Keep it in mind

Hej !

Jag har äntligen fått lite tid till min familj, till mig själv och självklart till bloggen.

Har blivit väldigt mycket jobb men som tur är fick jag ledigt imorn eftersom jag kör hela nästa vecka förutom torsdag och sen kör jag hela helgen också.. känns fantastiskt, timmarna bara rusar förbi !!!

Jag hinner knappt tänka allt bara flyter på jobbet och jag har äntligen kommit in o hittat mer men måste fortsätta bekanta mig med produkterna, lukterna, skillnader osv men det kommer, sakta men säkert :)

Och nu är det inte många dagar kvar tills jag inte längre befinner mig i detta land, HÄRLIGT så jag skriker nästan men jag känner att jag inte alls kommer hinna göra det jag vill göra innan vi åker.. nämligen träffa mina underbara vänner.. men hoppas verkligen jag hittar en liten lucka annars jaa som sagt surt.

Nu så ska jag fila mina naglar o vila mina fötter framför tv :)


Adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0