hay viene la zooorrraaa

Ja har precis fixat mig. Tog sin lilla tid då jag har som sagt ont i kroppen men nu är håret plattat och fejan har fått smink :) 

Min kusin sa till mig igår att min blogg behöver fler bilder, vilket är sant men jag är bara så lat att lägga upp bilder och ta bilder och tycker heller inte det är kul att läsa en blogg som bara har massa text ! Så jag ska försöka lägga upp lite fler bilder och förhoppningsvis byta headern till något mer personligt, har haft den så över 1 år och det känns så tråkigt !! Men tror faktiskt inte jag kommer ha tid till det dom kommande veckorna så det får bli till 2011 :P

Iaf så satt jag o kika på skor o kläder. Blir så shopping sugen men vill inte köpa något mer här utan spendera dom pengarna under min resa. But my problem is.. att jag jämt o ständigt kollar på kläder med mönster/blommor och faktiskt i söndags när jag kollade igenom kläder jag ska ta med mig så är det mesta mönstrat eller blommigt men jag tycker faktiskt att kläder är tråkiga o "fula" om de inte har mönster. Och något annat är att jag för det mesta köper färgade kläder också haha just nu satt jag faktiskt o kolla på kläder o jag sa till pappa " oh que bonito este vestido" det första han sa är att jag redan har liknande kläder :P Till och med han märker sånt liksom !!
Jag har kärat ner mig på en maxi klänning som är beautiiiiful, men ack den är såå lång, varför kan dom inte göra 2 olika modeller av en o samma klänning så både långa o korta kan använda dom ?? Den här klänningen är liksom 189 cm lång, vilket är ca 30 cm längre än vad jag är :( finns det någon maxiklänning som är 158 cm lång ? säg till I will buy it haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0