greaaat

Nu har jag äntligen fått samtalet jag väntat på.
Det känns bra inför morgondagen, det enda pissiga är att jag börjar kl 10. tåget går härifrån 09.31 och är framme 09.51.. vilket betyder att om jag åker med den är jag på jobbet precis när jag börjar men what happens if the train is late ? då kommer jag försent på första arbetsdagen.. Och det går ju liksom inte, jag ska få träffa regionschefen samt en annan tjej som ska komma från sthlm..så jag kommer antagligen få ta tåget som går redan kl 08.41. It really sucks !!!

Men men vad gör man inte om man verkligen vill en grej hehe.. men inte länge kvar tills jag har körkort. då tar man fasiken bilen jämt !!  Fast det blir säkert dyrare men det är mycket mycket lättare , då kan man åka när man vill och slipper gå runt o fördriva tiden :) Fast först måste jag såklart ta körkortet och fixa en bil haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0