Första Advent

Hej!

Hur har ni det?

Jag kan inte klaga, mina dagar bara rullar på och jag försöker vila så mycket det går nu.. går inge vidare ska jag säga men försöka går åtminstone.

Jag börjar känna mig lite små nervös också, har packat nästan allt nu och det var inte förrän nu jag verkligen känner att jag åker fan snart. Snart är jag inte här i detta kalla land o fryser utan kommer gå runt i shorts, kjolar, klänningar utan mössa, vantar och halsduk!!!

Men innan jag får njuta av värme så ska det jobbas.. imorn börjar man igen.. kör 3 dagar, ledig 2 och kör 2 dagar till.. verkligen skönt så därför packade jag det mesta idag :)

Nu ska jag sova så jag är helt utvilad imorn och orkar med hela veckan.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0