Cuando se acaba el placer

Oh oh oh mammas bullar är godast !!!

Bror ska återigen stå o sälja bröd så hon fick baka igen, gottis för hon bakar för oss också.
Det ömmar lite i axeln men det försvinner nog till imorn.. Konstigt nog har både jag och min bror blivit mer hungriga efter sprutan haha och det normalaste är att må illa typ.. vi är konstiga helt enkelt..

Är det någon som testat taktipro massage ? Jag skulle ju få massage på torsdagen men tyvärr fick jag avboka och fick istället en tid på måndag hos en som gör taktipro.. hoppas det är lika bra som vanlig massage. Men härlig start på nästa vecka.. börjar ju som sagt jobba på kicks på onsdagen :D

Nu bingen !

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0