Baby swing

27 dagar kvar !

Varför ska alltid konkurrenser alltid ha sina butiker bredvid varann eller mitt emot?

Typ Mc Donald's , Burger King osv. I El Salvador så är det Pollo Campero o Kentucky Friend Chicken.

Jag vet att Pollo Campero är supergott så det ska testas, en dag ska jag äta på P.C o den andre på K.F.C för att se vilken som är godast ;)
För er som inte vet så är båda friterad kyckling, på pollo C serveras det med pommes o sallad, vet inte hur dom gör nu men så va de förr och på Kentucky så får man massa friterad kyckling i en liten skål mer vet jag inte :P


Kommentarer
Postat av: kiDDy

Jag käka KFC i Barcelona (;

Det var lite överskattat tycker jag

Hämta PC (:

2010-11-10 @ 17:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0