2010-11-25

God morgon. !

Jag har aldrig haft sån här jobbigt liv, eller jobbigt o jobbigt men aldrig behövt lägga mig sent pga av jobb och likaså vakna tidigt pga jobb. har alltid haft sådär perioder men inte varje dag så det tar verkligen !!

Speciellt nu när vädret är rena kaoset !

Men jag trivs, gillar det här med att åka till en annan stad där inte så många känner mig och ba få göra mitt liksom, speciellt när det är make-up o allt jag gillar !!

Och det bästa av allt är att jag slipper tänka vad jag ska ha på mig, vi har ju våra tröjor sedan ska allt gå i svart, färgen jag gillar mest, förutom lila o rosa då :)

Nej nu måste jag sticka, bye bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0