2010-11-22

God evening !

Jag är sjukt trött men kroppen är fortfarande i varv så passar på att sitta av mig framför datorn ett tag innan jag intar sängläge... Kan ju behövas så jag slipper ligga med öppna ögon ett bra tag istället.

Dagen flöt bra på jobbet, risk/säkerhets utbildningen gick bra nu väntas det bara att jag ska göra de där provet på internet för att få diplom. Sedan blev det massvis med larmandet och prissättningar men det gick bra, dock hann vi inte gör allt men mycket iaf. Sedan fortsatte Kursen med Clinique, jag kan bara säga en sak.. jag är verkligen ny ny börjare på alla märken så jag fatta nada ! haha jag bara nicka o log som om jag kunde allt men det kommer väl med tiden :)

Sedan fick vi alla våra koder, nycklar så nu känner man sig lite mer säker med allt.. väntar bara på en mer "fast" schema så man slipper gå runt o se ut som ett frågetecken när folk frågar hur länge man jobbar eller när man börjar dagen efter.. För så ser jag ut nu.. Som sagt allt ändras. Imorn är jag ledig igen (skönt) men synd att jag inte ska jobba på den andra butiken, vill verkligen lära mig kassan(!!) fast det ser inte alls svårt ut men får istället jobba hela dagar både onsdag och torsdag.. kan bli kul men jobbigt !!

Nej usch va jag babblar massa jobb , fy!!

Säger väl God Natt istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0