2010-11-21

Helluu!

Hur har eran helg varit? Min har varit bra. Hängt hela helgen med familjen, käkat god mat o kollat på massa filmer.

Imorn fortsätter vi jobba hårt.. vet inte riktigt hur dagen kommer bli men på morgondagens schema står det riskutbildning + Clinique föreläsning sedan kommer alla leverantörer med make-upen så det blir väl mer städ o plock.. Så tror det kommer bli en ganska "soft" dag. För övrigt så kommer jag nog inte få så mycket tid över till bloggen då jag kommer komma hem sent imorn sedan jobbar jag på en annan butik tisdag och onsdag smygöppnar vi butiken till en aktivitet som kommer vara på gallerian. Allt jag vet är att det är ett antal personer inbjudna, gallerian kommer stänga tidigt o öppna på kvällen, där kommer det finnas DJ:s o barer sedan ska dom flesta över till Ritz där festen fortsätter.. kommer nog bli kul o jobba då !! Och självklart torsdag då vi öppnar butiken för alla :)

Idag har jag o mina syskon iaf tagit vår första dos av vaccin nr 2 haha min bror kunde inte hålla sig från mat, som man egentligen skulle göra 1 timma före dosen och 1 timma efter.. jag fick nämligen påminna honom men nu kan vi äta igen o det kändes skönt, var aphungrig :P

Nej nu tv en stund innan det är dags o inta sängen. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0