2010-11-20

20:e November. Dagarna rullar på !

Idag kollar jag ut och ser mer snö. lite smådepp men det blir ju klarare ute när det finns snö så jag ska inte klaga, det är lite mys :)

Jag är fixad o klar och idag ska vi till syrran o äta. Avskedmiddag till hennes man som ska ut o resa nästa vecka. Stackars min sis som stannar själv hemma. Men hon kommer väl ha det bra ändå :)

Jag har setat med telefonen i örat i flera minuter .. sjukvårdupplysningen är bra att ha men ändå inte haha ni vet att jag haft ont i ryggen o svårt o andas, tryck på bröstet. Allt har försvunnit förutom trycket på bröstet så ringde dom idag men måste ringa min läkare på måndag så fick ingen hjälp trots allt .. Suck men hoppas verkligen på att få svar av läkaren eller att jag ska få en bra tid snart !! har ju massvis med jobb dom kommande dagarna ...

Nej nu ska jag njuta av min lördag så gott som de går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0