2010-11-17

Onsdag och har precis arbetat klart min första dag på kicks !!!

Det har gått hur bra som helst, idag fick man umgås lite med alla man ska jobba med samt träffa regionschefen som är kanon sedan har jag också lärt känna 2 andra personer som är "viktiga" inom kicks eller vad man kan säga hehe..

Vi ställde ordning på alla hyllor, damma av, packa upp lite andra tillbehör för imornbitti kommer dom första produkterna som ska upp på hyllorna, skoj skoj skoj !!!

Nu är jag trött och hungrig så ska snart proppa magen med mat o fika sen gäller det helt klart soffhäng resten av kvällen tills jag ska sova för ska upp med tuppen imorn !!!

Btw Congratz till min kusin V som fyller 21 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0