2010-11-14

Hellu!

It's Sunday.
Härligt att ännu en vecka har gått.. Nu är det liksom bara 3 veckor kvar sen är jag inte i kylan längre :D

Och denna vecka som kommer börjar en ny etapp av mitt liv.
Imorn ska jag fixa mina naglar och gå på massage, äntligen ska jag få lite ompyssling sen vila en dag och sen börjar jag på mitt nya jobb !! Känns verkligen spännande !!
Jobbar då onsdag-fredag, mer vet jag inte eftersom jag får mitt schema då.

Igår var vi iaf här hemma som sagt, åt lite mat o så sen gick vi över till min faster för att fira hennes man. mycket trevligheter sen bar det hem med min kusin o bror för att kika på film. Väldans myyyyys :)

Nu ska jag faktiskt ta o packa ner lite kläder i min resväska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0