2010-11-02

Quiero, Tu me miras y se que te quierooo, somos 2 enamorados, que se dan todo por el alma.
-------------------------------------------

Hörrni Idag är det tisdag vilket betyder en vecka närmre och snart är det exakt en månad kvar, jihooo
Allt går så fort !!!

Som sagt tisdag idag och i El Salvador så är det "de dödas dag". Vet inte riktigt hur jag ska översätta El Dia de los difuntos. Meningen med denna dag är att man ska tända ljus åt dom döda, visa att man tänker på dom, be en bön för dom osv..

Så idag tänder jag ett ljus till minne av min syster, mina farbröder, morbror, farfar,gammelfarmor, gammelfarfar, gammelmormor och till alla som har en plats i mitt hjärta.
Esten donde esten siempre los queremos mucho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0