2010-11-01

It's Monday and a new month.

Så härligt alltså, vi är så nära !!

Idag har jag iaf varit på jobbet och tagit in en massa information. Vi har nämligen haft färgkurs och lärt oss massa om Paul Mitchell hårfärger. Jag som inte är frisör förstod typ 10 % av all snack men fick äran att hjälpa A att fixa min kusins hår. Tror nog hon blev glad över resultatet :) , Jag blev så chockad att hon skulle va modell hihi men roligt att jobba på någon man känner :)

Jag är så jäkla trött nu så funderar på att gå ut en sväng o försöka bli pigg, har redan sovit siesta men det räckte inte, sedan kollade jag på klockan o den är inte ens 17 ? ! haha

Ne nu ska jag göra nåt vettigt vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0