Viktigt!

Ojoj oj jag höll på att göra värsta tabben, pengarna som jag typ nyss fått höll jag på bli av med !!

Det är väldigt viktigt att skriva ner alla ordernummer och sånt när man grejar på internet.
Vet inte hur många av er läsare som tankar på mobilen, eller som har comviq. Jag brukar iaf tanka på via internetbank genom deras hemsida. Vanligtvis sparar jag ALDRIG ordernr och sånt där utan kör på, men idag gjorde jag det av någon konstig anledning och tur det för blev nå fel med sidan så jag fick göra om men sedan märkte jag att pengarna redan hade dragits från mitt konto2 ggr. All fixade sig till slut men utan det jättelånga nr så hade jag kanske inte fått tillbaka mina pengar..

Aja ska kolla om jag kan väcka den här damen så jag får börja tvättaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0