Un Nuevo Dia.

Hej, hur mår ni idag?

Vädret är ju fint, solen lyser och jag ser inga moln (än) så det är nog rätt skönt ute fast det blåser..

Jag vaknade för en timma sedan, blev inte så mycket sömn eftersom jag alltid nuddade foten på något och det kliar hela tiden. Idag ser den inte så speciellt fin ut, svullen som bara den och rött osv.. fast jag ska va glad att jag inte har fått andra utslag som vi allergiska kan få..

Planerna blev ju ändrade. Ingen städning idag, kan ju inte stå på foten.. men ska passa R-C, och förhoppningsvis åker papi förbi apoteket för att köpa det jag behöver för att foten ska bli bättre..

Jag har ju sagt att jag ska visa bilder på smink osv när jag går på fester så här kommer dom första.Och ni får ursäkta men bilderna är tagna av mobilen så inga bra bilder direkt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0