This Friday Night.

Hellu, är super trött. Västerås gick fort vi handlade det vi skulle sen åkte vi hem, det blåste för mycket för att gå runt på stan tyckte jag. Just nu sitter vi och kollar på videon som papi har spelat in när han varit i E.S så fint, jag älskar mitt hemland!

Just nu är jag lite avis på A som är på väg till Spanien för själv vill jag också va någonstans där det verkligen är varmt och är även avis på dom som ska till Collage, Lady Gaga ska ju vara gästartist och jag har ju gratis inträde där varje fredag.. Synd att man inte bor i Sthlm och om jag hade varit frisk hade jag nog åkt dit och gått ut med Mari, får ju bjuda med mig en vän ;) Nästa gång missar jag det Absolut inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0