Stolta

Föreningen är väldigt stolt över mig just nu och det ska dom faktiskt vara, tack vare en massa saker som jag och även mina 2 systrar har gjort så har vi fått en massa saker som egentligen kostar på mycket pengar. Nu känner man att det närmar sig ännu mer.

Jag har fortfarande svårt att förstå hur farligt det är just nu i E.S hemskt vad som händer där..Men finns inget jag kan göra =(

Aja vidare från något sorligt till något lyckat, min pappa har nog världens bästa tur, kan ba säga att vi har firat lite idag, han har nämligen vunnit på harry boy och det var inte lite ;) hihi jag funderar på att börja spela på sånt ibland, kan ju vinna rätt mycket haha

Aja måste plugga vidare..


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns mycket att göra angående situationen i El Salvador.

Du kan börja med att ta reda på varför situationen är som den är, anledningar, roten till fattigdomen och kriminaliteten.

när du väl inser det kommer du nog ha en bättre överblick på problematiken och därmed också med störst sannolikhet en bättre koll på va som faktiskt kan göras.



ge inte upp

2010-05-13 @ 15:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0