Sleep time.

Vet ni, jag har varit riktigt lat, skulle skriva klart min engelska uppgift som ska lämnas in imorn men den är inte riktigt färdig, orkade helt enkelt inte. Har i alla fall tur att jag har hela förmiddagen på mig , lektionen börjar ju inte förrän 16.00.

Och en annan sak jag vill säga är att jag längtar såå mycket efter min andra mamita(mormor)  och min papita(morfar), jag känner redan nu att jag kommer gråta när jag ser papita, har inte sett honom på 10 år, och jag älskar verkligen honom sååå mycket, har verkligen saknat min morfar, jag har aldrig lyckats kunna prata med honom i telefon, blir tårögd o så fort jag ser/hör honom på videona vi har , så jag läntar till jag får ha honom här hos mig :D  

Nu ska jag ta och sova så jag är pigg o hinner med allt imorn ! 


Sleep tight everyone :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0