Si tu supieras

Idag ska vi antagligen ringa mita så vi får beställa lite vad vi vill få av dom hit. Självklart får vi säkert massa saker av mina mostrar men vore roligt att få saker man vill ha. Min lista kunde bli väldigt lång så jag skrev ner det viktigaste och så fick dom välja , tyckte det var väldigt bra hihi..

Det jag speciellt ville ha är: Gladiator sandaler, sandaletter med kilklack, vill ha dom med massa rämmar osv, helst hög klack med platå men går bra med låg klack :P Kjolar, blusar, shorts, tunikor, fina ringar och halsband !

Ni vet dom är ju mer uppdaterade med modet än här i sverige. Kläder från China, USA kommer dit nästan 3- 6 månader tidigare än till Sverige.. så förhoppningsvis får jag saker som ingen annan har här i Sverige hihi

Längtar det är knappt 2 veckor kvar tills dom kommer :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0