Regn öser ner..

Det har regnat, eller öst ner hela dagen, nu verkar det bättre.. hoppas verkligen på bättre väder imorn o lördag.

Anledningen till att jag skriver nu är för att jag fick en anonym kommentar angående ett inlägg jag gjorde, där jag skrev att El Salvador är farligt osv.. men jag tror Du som skrev förstod det jag skrev fel, Det jag tänkte på när jag skrev det jag skrev är inte hur el salvador är som land, det är vackert, det har allt, men just nu är det mycket mord i El Salvador och man kan inte göra något härifrån.. Som dom kallar det därborta så är det en massaker för dom dödar i grupp och det händer i olika städer, just nu är det inte gäng som är problemet, eller jo dom kommer alltid vara ett problem till landet så länge dom finns kvar men just nu måste regeringen eller ja alla som kan, stoppa dessa människor som mördar andra.. Det måste finnas mer kontroll, polisen måste sätta ut mer kontroller osv.. jag som person och bosatt här i Sverige har lite svårt att få min röst hörd. Jag gör det jag kan när jag är med föreningen eftersom vi arbetar för solidaritet. Hoppas jag förklarade rätt.

Annars varsågod och skriv igen, helst inte anonym :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0