Nytt på G

Redovisningen gick okej, kändes bra och så farlig var den inte. Märkte också att vi bara har nästa veckas prov i engelska sen är den slut för min del, eftersom jag lämnat in o gjort alla uppgifter i tid så det är super skönt! Naturen är nog klar nästa vecka också. Sen har jag "lov" haha

Det som händer nu är att göra en uppgift jag glömde göra förra veckan eftersom jag var sjuk sen efter det så tar jag o börjar på skissen till vår uteplats vi ska bygga för att ha solstolar och grillen på :) Den ska jag och pappa nämligen göra ihop, så ska kolla vad vi ska använda för brädor osv..jag älskar inredning och bygga saker :P

Ps. Nån frågade va det var för grejer jag skulle testa. Så jag slipper frågan igen berättar jag nu.det är en lasergrej som tar bort hår, så jag ska testa den och se resultat, det är så att den kanske inte funkar på lite mörkare hudtyper så jag ska få testa :) och den andra är en träningsmaskin, det ska tydligen räcka med 3 min på den varje dag o så ser man snabbt resultat av en fastare kropp, jag vill ju inte gå ner i vikt utan få fastare och speciellt magmuskler :) och sist men inte minst så får vi även zumba fitness på det, så zumba ska tränas hårt nu ;)

Nu ska jag göra läxan!


Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio =)

lycka till

2010-05-11 @ 22:09:43
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0