Monday, New look and some good stuff

Helloo jaa nu har jag faktiskt läst och hört alla texter igen. denna gång skrev jag faktiskt ner vad dom handla om så jag skulle slippa höra dom/läsa dom igen.. de är så extremt långa. Varje kapitel har minst 5 olika texter om olika saker och har prov imorn på 4 kapitlar så ni vet vad jag roar mig med imorn bitti också. Imorse fick jag håret fixat, klippt o färgat, blev några ljusa slingor och även 2 st i lila som syns mest i solen, tar bild snart så ni får se :) Vädret är ju härligt så idag äter vi nog ute. Ska snart ut med mami och kolla på några utemöbler vi kanske köper :)

Förresten så söker jag 2 manliga dansare !!! Måste få tag på 2 killar som skulle kunna tänka sig dansa med mig och min syster till karnevalen? Självklart måste jag känna er eftersom vi kommer dansa med några från Sthlm så dansträning 2 helger i rad gäller det därborta. Är det några intresserad SKRIV !!!

Byeee

Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio =)

Ja de går bra men vi flyttar i helgen så vi har inget därborta än men ni kan få sova över iallafall om ni vill :D

2010-05-17 @ 20:40:07
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0