I wanna go back to the past..

Jag sitter och bläddrar på kort, fina,sorliga värdefulla bilder och jag glömmer aldrig dom ögonblicken. Hittade även en videoclip på HVCST från när vi visade upp vår dans för våra föräldrar. Jag skojar inte när jag säger att jag fick tårar.. Jag hade så himla kul med klassen och speciellt förra året när dagarna fram till studenten var som roligast. Jag skulle vilja dra tillbaka tiden till förra året, jag var nämligen sjuk på studentdagen så jag missade en hel del men det lilla jag var med om fick duga och jag var lycklig.

Just nu får jag en känsla av att jag vill göra något bra med mitt liv. Jag vill dra från Arboga, vart spelar ingen roll bara åka långt härifrån, helst ett annat land där man kan börja från nytt. Jag är nöjd med mitt liv fram tills nu, då jag känner att jag vill plugga nåt viktigt eller få ett viktigt jobb, ha massa pengar och göra en massa med det. Bli något bra. Jag vill självklart bli stor inom make-up, styling osv.. Jag jobbar redan som det här i Arboga men jag är inte nöjd...Jag vill våga, ta chanser, göra något nytt and I will!


Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio =)

kom till mig

2010-05-25 @ 22:43:19
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0