Funderingar

Funderingar kan få en att tappa kontroll och få en helt okoncentrerad.
Allt kommer in men på något sätt så upptas bara 5 % av det du hört/ sett för resten har ditt tänkande tagit.

Just nu känner jag så, jag vill göra sååå mycket så jag tänker på hur jag ska lägga upp tiden men jag vet att allt inte kommer gå som jag vill. Lika bra att ta allt som det kommer och göra det som är viktigast men vad är viktigast? om jag tänker på allt det här och har kanske lagt minst en tanke på varje grej då är det väl lika viktigt?

Ska väl försöka sova bort allt tänkande.. men kan ju bli så att jag drömmer om allt istället eller har svårt att somna.

Crap I'm stuck..


Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0