BLÄÄÄÄ

Jag mår verkligen pyton just nu! Jag ringde till jobbet och avbokade min kund, inte så kul att få ögonen fixade när jag nyser o snorar:P Sitter istället här o lyssnar på musik medans Aylyne kollar på barnprogram :)

Våran riksträff kommer bli sjukt bra för nu är vi 95 % säkra på att vi får besök av 2 andra kända artister förutom musikgruppen som kommer från El Salvador, säger inte vilka dom är än men det kommer locka mycket mer folk ;) Källarn får konkurrens i år haha, varför jag säger att dom kommer få konkurrens är för att stadkällaren alltid har sin "sommarfest" eller va det heter samma helg som vi har vår fest uppe på folkets park.

Om inte dom fixar en artist som är mer känd en dom 2 vi ska ha så har dom nog rätt dött på dansgolvet den lördagen! Nej nu känner jag mig dum :P

Nu ska jag fortsätta lyssna på deras låtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0