Bla bla blaaaaa

Inte mycket som har hänt idag. Är inne i en period då jag alltid tänker mycket och har lätt för att gråta.. fast ni som känner mig väl, vet att jag har lätt för att gråta ändå haha

Men imorgon ska jag försöka vara duktig. Mina planer var att tvätta, städa samt gå ut på en promenad tidigt på morgonen men eftersom min kära syster behöver barnvakt så ska jag passa R-C. Så när hon kommer vid 07.00 tar jag henne och vagnen ut på promenad, bra motion eftersom jag går o puttar på något sedan hem och börja småstäda mitt rum samt tvätta.. får se hur mycket jag hinner städa och tvätta, måste ju hinna leka med henne också :)

Nu ska jag inte babbla mer utan ska gå och lägga mig.

Puss och sov gott allihopp!!


Jag och min kusin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0