Vindruvor

Här sitter jag och smaskar på vindruvor.. kollade klart på grey's anatomy och blev helt plötsligt sugen på vindruvor:P men iaf imorn är jag ledig från skolan så det betyder att jag ska jobba, fixa lite pappersarbete och arbeta lite med frisyrer och make-up för om en månad är årliga trend och stilmässan i arboga !

Jag och mamma har även beställt lite grejer från Yves Rocher. Man måste passa på när det är 2 för 1 samt betällde jag 2 vår nyheter, den ena var en peeling som jag hoppas på är lik en jag tidigare hade därifrån sedan en lotion till ben, denna ska användas på nyrakade, vaxade ben för att hålla lenheten längre, tror de kommer passa bra till sommaren :)

nu ska jag kolla vidare på andra grejer

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0