Solig fredag!

Idag vaknade jag väldigt tidigt att jag faktiskt kunde äta frukost med hela familjen , eller ja min syster fattades:P Men det var skönt så nu är jag faktiskt redan ombytt o fixad för denna dag ! Det är så härligt väder ute dock lite kallt, värmen vill ju inte komma direkt men när som helst kommer den !

Min kropp är väldigt öm idag, kan knappt gå så fattar inte hur det kommer att gå på jobbet idag jag får väl lida helt enkelt haha..

Just nu sitter jag och kollar på olika lägenheter nere i skåneland men detta hörrni är inte lätt, har aldrig satt min fot i Landskrona eller i andra ständer runt omkring så vet inte riktigt var jag ska leta eller hur långt det ligger från skolan. Men snart behöver jag inte leta själv, ska få hjälp så hoppas jag hittar en bra lägenhet till bra pris och helst ska den ju va nära skolan :P Man måste ju va ute i god tid för jag hoppas verkligen på att jag kommer in i år !! Annars dör jag :S

Nu så ska jag skriva eller försöka skriva klart mitt cv då min förra försvann när vår datorn kollapsa..

chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0