Sadness

Nu är jag tillbaks från skolan och har även hunnit äta middag.

Filmen vi skulle se var Hotel Rwanda och den filmen är en sån film som får mig att gråta.Jag tänker bara på hur min släkt och självklart våra vänner hade det under inbördeskriget i El Salvador.. det får mig att inse hur starka de har varit och hur lycklig jag är som bor här o att jag slapp va med om det. Brukar inte tänka så mycket på att min familj var med under kriget men när man väl ser på sådana filmer så tänker man efter, då är det hemsk det som mina föräldrar har berättat, lika hemskt som det är på filmerna även om man inte vill tro det..

Fortsätter jag att skriva så börjar jag nog gråta för får en klump i halsen bara att tänka på detta så ska ägna tiden åt annat nu.


Chao

En gammal goding puss på kusin fonchito


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0