Purple & Zebra

Ja hörrni, var på jobbet och hämtade upp mina diplom också så jag får kopior på dom and guess what?! I got 2 new rings!  jag brukar vanligtvis inte köpa eller få ringar utan har tidigare fått halsband, örhängen och armand men idag fick jag 2 ringar som var bland nyheterna tror jag ? och dom passade(har rätt så smala fingrar) Now I'm Happy !!

Och sedan så hade jag fått en kommentar om att jag ska lägga upp "dagens make" men anledningen till att jag inte gör det är för att jag vanligtvis inte sminkar mig "kraftigt" om dagarna utan gör det bara vid speciella tillfällen och fest. Men kan nog köra "dagens make" när jag sminskar mig ordentligt:)

Annars ser jag ut såhär om dagarna:


ringarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0